Rabu, 18 November 2015

Bagaimana Anda Boleh Menjadi lebih tinggi semulajadi - Terbukti dan Tips Berkesan untuk Meningkatkan Ketinggian anda

Bagaimana Anda Boleh Menjadi lebih tinggi semulajadi - Terbukti dan Tips Berkesan untuk Meningkatkan Ketinggian anda

Cara semula jadi untuk melakukan sesuatu sentiasa cara yang betul. Mengenai penurunan berat badan, makanan tambahan tiruan hanya menawarkan penyelesaian kekal. Hal ini berlaku untuk membesar, yang membawa kita kepada soalan: Bagaimana anda boleh menjadi lebih tinggi secara semulajadi? Satu boleh menjadi lebih tinggi secara semula jadi melalui nutrien yang betul dan pemakanan, latihan, dan tidur yang cukup regangan. Penyelesaian lain termasuk ketinggian suntikan hormon pertumbuhan, tetapi yang akan diklasifikasikan sebagai tiruan dan invasif. Kaedah semula jadi bekerja terbaik apabila anda masih di peringkat yang sedang membesar. Jika anda berada di luar peringkat semakin meningkat, kaedah semula jadi memohon tetapi tidak begitu banyak.

Adalah penting untuk menambah lebih banyak inci kepada ketinggian anda bermakna kesabaran dan banyak disiplin. Anda tidak ajaib berkembang beberapa inci semalaman jika anda masih menyalahgunakan badan anda dengan tidur kurang dan yang salah senaman. Anda tidak perlu kecewa atau panik jika keputusan tidak pada mulanya jelas. Jadi ini adalah apa yang kita akan lakukan. Berikut adalah dua senaman regangan mudah yang bertindak sebagai cara semulajadi untuk menjadi lebih tinggi.

- Jari kaki Touch. Berdiri lurus kemudian mengambil kedua-dua tangan ke atas sejauh mungkin. Bengkokkan mereka ke bawah supaya mereka menyentuh jari kaki anda. Pastikan kaki anda diregangkan dan lurus sebanyak mungkin apabila anda melakukan latihan ini. Jika boleh, tidak bengkok lutut anda.

- Asas Kaki Stretch. Apabila melakukan latihan ini, duduk dan meluruskan tulang belakang anda. Merebak kaki anda selain dan cuba untuk mencapai lutut anda di satu pihak. Ulangi pada lutut yang lain. Pastikan lutut lurus. Cuba untuk tidak bengkok mereka. Ia juga penting untuk perbaikilah saraf tunjang anda.

Latihan regangan hanya sebahagian daripada pelan anda untuk menambah inci tambahan untuk ketinggian anda. Anda mesti mempunyai strategi atau merancang untuk menjadi lebih tinggi jika anda ingin melihat hasil dengan cepat. Bagi apa-apa mimpi berlaku, ia adalah penting untuk melengkapkan senaman regangan dengan diet dan tidur. Anda mesti makan makanan yang kaya dengan asid kalsium, protein, dan amino. Makanan yang kaya dengan kalsium ialah produk tenusu dan keju. Makanan yang kaya dengan protein termasuk daging. Ia juga penting untuk makan sayur-sayuran dan buah-buahan anda.

Diet yang betul dan senaman regangan tidak mencukupi. Anda juga perlu tidur selama 8 jam setiap malam. Proses badan Vital bekerja lebih baik pada waktu malam. Bagaimana anda boleh berkembang secara semula jadi jika anda tidak tidur? Apabila anda telah mengikuti cara-cara yang betul untuk menjadi lebih tinggi beberapa inci, ia dijamin bahawa anda melihat hasil dalam tempoh beberapa minggu akan datang. Untuk maklumat lanjut mengenai membesar, membaca e-book bertajuk "menjadi lebih tinggi 4 bodoh."

Tidak ada komentar:

Posting Komentar