Rabu, 18 November 2015

Apakah Bawang putih Baik Untuk?

Apakah Bawang putih Baik Untuk?

Kebanyakan herba dan rempah saya membeli dalam botol kecil, jadi mereka tidak pergi buruk sebelum saya selesai menggunakannya. Tidak begitu dengan bawang putih. Saya membeli tepung dan bawang putih kering di besar, gudang bekas menyimpan dan menyimpan banyak bawang putih segar di sekitar. Tidak banyak resipi enak yang tidak menerima bahagian yang banyak.

Terdapat lebih daripada satu sebab untuk ini. Yang jelas adalah bahawa keluarga saya dan saya menikmati rasa ia menambah kepada setiap hidangan. Walau bagaimanapun, terdapat juga nilai perubatan alternatif, terutama apabila ia adalah segar dan mentah.

Antibiotik: Walaupun ia tidak sekuat penisilin, kajian menunjukkan bahawa terdapat harta antibiotik dalam bawang putih. Ia adalah salah satu daripada bahan-bahan rahsia Chicken Soup Nenek itu, yang sentiasa berkhidmat apabila anda tidak berasa sihat. Bawang putih telah digunakan pada askar dalam beberapa peperangan. Ia telah digunakan sebagai tuam untuk luka untuk mencegah jangkitan.

Cancer Battle: Peningkatan penggunaan bawang putih boleh membantu mencegah beberapa jenis kanser. Satu kajian yang dilakukan di Iowa pada 41,000 wanita pertengahan umur menunjukkan bahawa bawang putih meningkat ditambah buah-buahan dan sayur-sayuran mengurangkan peluang untuk kanser usus sebanyak 35%. Ini boleh membantu pertempuran lain-lain jenis kanser juga.

Kolesterol: Beberapa kajian menunjukkan bahawa mengambil makanan tambahan herba ini dapat mengurangkan kolesterol. Sekurang-kurangnya satu kajian menunjukkan bahawa ia tidak, jadi saya tidak akan bergantung sepenuhnya kepada ia sebagai faktor dalam mengurangkan ia. Lebih banyak kajian yang dilakukan yang perlu membersihkan perkara ini sehingga.

Buster sejuk: Masih ada ubat untuk selesema biasa, tetapi anda boleh mengurangkan peluang anda untuk menangkap satu dan jumlah hari anda tetap sakit. Untuk ini, mentah adalah yang terbaik, walaupun ia sedikit sukar untuk makan. Tambahan dan yang terdapat dalam makanan juga akan membantu.

Menurunkan Tekanan Darah: Terdapat hubung kait yang kukuh antara penggunaan tambahan ini dan pengurangan tekanan darah, kedua diastolik dan sistolik. Mengambil ia bersama-sama dengan ubat biasa anda boleh membantu mencegah serangan jantung dan strok.

Seperti yang saya sebutkan, bawang putih mentah adalah taruhan terbaik untuk semua tujuan ini, walaupun makanan tambahan dan bawang putih yang dimasak akan membantu. Terdapat dua produk yang saya tahu yang boleh membantu anda dalam hal ini; satu adalah bawang putih disumbat buah zaitun dan lain-lain adalah bawang putih lada cili disumbat. Saya lebih suka bekas kerana saya berlaku kepada suka selera saya. Mereka diperap dalam larutan air garam atau minyak zaitun (dan kadang-kadang kombinasi a). Gigitan tidak seburuk dan perisa lain boleh membantu juga.

Produk-produk ini boleh didapati dengan buah zaitun dan pada deli snek Perkhidmatan pasar raya anda. Salad dengan bawang putih mentah, tomato dan keju boleh didapati di sana juga, dan agak boleh dimakan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar